חיפוש באתר ובבלוג
סך כל הפוסטים בבלוג
470
פוסטים אחרונים
קטגוריות
עמוד הפייסבוק שלי

וידאו – סדנת מתרגלים להצליח – חלק ג’ | הנוסחה הייחודית לבצע כל שינוי מנטלי

לחלק ב’ של הסדנה לחץ כאן להתרגל להצליח - הרצאת העשרה מאת חגי שלו, מאמן עסקי ואימון עסקי

ואם ברצונך לקחת את השיטה שלי לכיוון של למידה אישית עם הנחיות מפורטות ממני צעד אחרי צעד איך ליישם אותה, אני מזמין אותך לבדוק את השיעור הפתוח בחינם בקורס הדיגיטלי שלי, כאן בקליק על הלינק.

 

זהו הפוסט ה-3 מתוך 8 פוסטים, בהם אני מציג סדרה של 26 סרטונים קצרים מתוך הסדנה שלי “מתרגלים להצליח” כפי שצולמה חי בפני קהל. אורך הסדנה כ-4 שעות ואורך כל הפלייליסט כ-157 דקות.

בסדנה ובסרטונים אני מציג ומתרגל את השיטה שפיתחתי איך לבצע שינויים מנטליים כדי להשיג תוצאות בעסקים ובקריירה. הסדנה מתאימה לכל יזם, בעל עסק, מנהל ושכיר.

בפלייליסט זה אני פורש בפניך את כל הסדנה, סרטון אחרי סרטון.

צפה בהם אחד אחרי השני ותקבל את השיטה המלאה שלי איך “להתרגל להצליח” וגם להרוויח, בהתאם לספר שלי להתרגל להצליח ולדרך בה אני עובד עם בעלי עסקים ומקימי עסקים, מנהלים ומשני קריירה מאז 2006. 1,000 מהם כבר נעזרו בשיטה שלי עד כה כדי להשיג פריצת דרך בעסק שלהם, בניהול או בקריירה.

בסרטון הבא אני מציג מודל ייחודי שפיתחתי והופך את החינוך שקיבלנו על פיו! לא עוד: תעבוד קשה, כדי שתוכל לעשות כסף, ואז תוכל להיות עשיר. זו לא הנוסחה להצלחה! אז מהי כן הנוסחה הנכונה? התשובה בסרטון הבא.

רוב בני האדם יוצאים לעולם העבודה עם השאלה: מה אני צריך לעשות כדי להצליח? בעוד שעשייה שקדנית ואפקטיבית היא כמובן חיונית להצלחה בעסקים ובקריירה, היא לרוב משולה לבניית הקומות האחרונות בבניין לפני היסודות והקומות הראשונות. נכון, כך הבניין מתמוטט, וזו החוויה של רבים וטובים בעסק ובקריירה שלהם. אז מהם “היסודות והקומות הראשונות”?

בסרטון מס’ 7 (9:38 דק’) אני נותן את התשובה בעזרת מודל “פירמידת ההגשמה” שפיתחתי:

אם ברצונך להצליח יותר בחייך עליך לתכנן אותם טוב יותר. לא משנה אם אתה שכיר או עצמאי, תכנון נכון הוא אחד מכלי המפתח להצלחה.

אך רוב בעלי העסקים והשכירים אינם מתכננים את הקריירה שלהם. ואלו שכן מתכננים עושים זאת בדרך הבאה: איפה הייתי אתמול, איפה אני היום, ובהתאם – איפה אני יכול להיות מחר? זו שיטה שגויה! כי לפיה אני מקבל בעתיד את מה שהיה לי בעבר. ואם העבר שלי אינו מספק אותי, כך גם העתיד.

אז מהי שיטת התכנון הנכונה? על כך בסרטון שלפניך, מס’ 8 בסדנה (6:26 דק’):

חזון הוא אחד מעקרונות התכנון החשובים. מה שברור שבכל חברה שמכבדת את עצמה, כלל לא ברור לבעל העסק הקטן או למתכנן הקריירה. אך גם להם חזון הוא קריטי להצלחה.

מהו חזון? מהו חזון אפקטיבי? מדוע חשוב שכל בעל עסק ומתכנן קריירה יבנה חזון? מהם המרכיבים של חזון טוב? התשובות בסרטון ה-9 שלפניכם (5:47 דק’):

 

לחלק ד’ של הסדנה לחץ כאן

ואם ברצונך לקחת את השיטה שלי לכיוון של למידה אישית עם הנחיות מפורטות ממני צעד אחרי צעד איך ליישם אותה, אני מזמין אותך לבדוק את השיעור הפתוח בקורס הדיגיטלי שלי, כאן בקליק על הלינק.

אהבת? הפקת ערך? אני מזמין אותך לעשות “לייק”, להגיב ממש כאן למטה ולשתף את חבריך בפוסט זה.
אשמח גם לענות כאן למטה לכל שאלה שיש לך.

להרשמה לערוץ היוטיוב שלי נא ללחוץ על האייקון:

שיתוף הפוסט ברשתות החברתיות:

אולי יעניין אותך לקרוא פוסטים נוספים:

כתיבת תגובה

הזמנים מאתגרים? העסק או הקריירה תקועים?

דווקא עכשיו, זה הזמן להתחיל לחשוב על שחרור התקיעות.

אני מזמין אותך לייעוץ טלפוני ראשוני בחינם

בתאום ישירות מול היומן שלי