חיפוש באתר ובבלוג
סך כל הפוסטים בבלוג
471
פוסטים אחרונים
קטגוריות
עמוד הפייסבוק שלי

וידאו – סדנת מתרגלים להצליח – חלק ח’

לחלק ז’ של הסדנה לחץ כאן
לחלק הראשון של הסדנה לחץ כאן 
להתרגל להצליח - הרצאת העשרה מאת חגי שלו, מאמן עסקי ואימון עסקי

ואם ברצונך לקחת את השיטה שלי לכיוון של למידה אישית עם הנחיות מפורטות ממני צעד אחרי צעד איך ליישם אותה, אני מזמין אותך לבדוק את השיעור הפתוח בחינם בקורס הדיגיטלי שלי, כאן בקליק על הלינק.

 

זהו הפוסט ה-8 והאחרון בסדרה, בה אני מציג 26 סרטונים קצרים מתוך הסדנה שלי “מתרגלים להצליח” כפי שצולמו חי בפני קהל. אורך הסדנה כ-4 שעות ואורך כל הפלייליסט כ-157 דקות.

בסדנה ובסרטונים אני מציג ומתרגל את השיטה שפיתחתי איך לבצע שינויים מנטליים כדי להשיג תוצאות בעסקים ובקריירה. הסדנה מתאימה לכל יזם, בעל עסק, מנהל ושכיר.

בפלייליסט זה אני פורש בפניך את כל הסדנה, סרטון אחרי סרטון.

צפה בהם אחד אחרי השני ותקבל את השיטה המלאה שלי איך “להתרגל להצליח” וגם להרוויח, בהתאם לספר שלי להתרגל להצליח ולדרך בה אני עובד עם בעלי עסקים ומקימי עסקים, מנהלים ומשני קריירה מאז 2006. 1,000 מהם כבר נעזרו בשיטה שלי עד כה כדי להשיג פריצת דרך בעסק שלהם, בניהול או בקריירה.

בפוסט זה אני מאיר איך לרכוש את הרגל ההתבוננות העצמית שאין למרבית בני האדם והוא כה חיוני לשינוי ההרגלים האחרים שלנו, בליווי דוגמאות של יישום נוסחת מה בתוך כולה. ובסרטון האחרון להלן אני מסכם את כל הסדנה.

תנאי הכרחי ליישום “נוסחת מה בתוך” הוא יכולת התבוננות עצמית. רוב בני האדם לא יודעים להתבונן בעצמם, כי איש לא לימד אותם לעשות זאת. לימדו אותנו להתבונן באחרים, אך זה לא מסייע לנו לשנות את עצמנו ואת ההרגלים המקפחים שלנו. אם כך, אם ברצונך לשנות את ההרגלים שלך עליך לפתח את הרגל ההתבוננות העצמית שלך. איך עושים זאת? אני מסביר זאת בסרטון ה-23 ונותן כלי חשוב שמאפשר ליישם התבוננות עצמית. בנוסף, אני מביא את הרגל הדחיינות כדוגמה, בצד דוגמאות נוספות, ומסביר איך ליישם אותם בעזרת נוסחת מה בתוך.

וספציפית, אם אתה דחיין ויודע שזה תוקע אותך – אתה חייב לצפות בסרטון הבא. כי אני נותן בו כלי מעולה שיאפשר לך למגר את הדחיינות שלך. ואני בטוח שתוכל ליישם אותו כי השתמשת בעיקרון של הכלי לכל אורך חייך. מצטער, זה לא כלי של הוקוס פוקוס! זה ידרוש ממך 6 עד 24 דקות ביום במשך כמה שבועות. אם השקעה זו שווה לך צפה בסרטון וקבל גם את הבונוס, כי אותו הכלי יאפשר לך לשנות גם עשרות הרגלים אחרים שאינם משרתים אותך.
הנה הסרטון ב-11:24 דק’:

 

ואחרי ההסבר התאורטי איך להיפטר מדחיינות מגיע ההדגמה החיה. בהדגמה 1:1 עם משתתף בסדנה אני ממחיש איך ליישם את “נוסחת מה בתוך” ביום-יום כדי ליצור שינוי בהרגלים של פיזור ודחיינות. בסרטון ה-24 תקבל הסבר מלא ליישום הנוסחה בהתאם לכללים שנתתי בסדנה, ותוכל להסיק מכך איך לשנות את הפיזור והדחיינות שלך, כמו גם הרגלים תוקעים אחרים.
לחץ וצפה בסרטון (9:46 דק’):

 

אחרי כמעט 4 שעות של סדנה, הגיע הזמן להתחיל ולסכם את הסדנה, ואין כמו דוגמאות אמיתיות מהחיים כדי להפנים מהם גורמי ההצלחה ומה גם באפשרותך ליישם בחיי היום-יום שלך כדי לשגשג ולהצליח.

בסרטון הכמעט אחרון של הסדנה אני סוקר ומנתח את גורמי ההצלחה ומביא דוגמאות של מצליחנים כמו וויל סמית וסוזן בויל. כשתראה את הסרטון תוכל לקחת את גורמי ההצלחה הללו וליישם בחייך, בהתאם לשיטת השינוי שלימדתי בסדנה. לבסוף, אני “בוחן” את המשתתפים עד כמה הם אכן למדו בסדנה וממחיש עד כמה חזק האוטומט האנושי.
צפה בסרטון ה-25 (9:17 דק’):

 

כל דבר טוב מסתיים… בסרטון האחרון אני מסכם 4 שעות של סדנה טרנספורמטיבית שפותחת לאנשים את הלב ומגלה להם איך ליישם בחייהם את עקרונות ההצלחה כדי “להתרגל להצליח” וגם להרוויח.
צפה בסיכום בסרטון הקצרצר (2:28 דק’):

ואם הפקת ערך מסדרת הסרטונים וברצונך שיהיה בידיך את הכלי האולטימטיבי ליישם כל זאת בחייך, אני מזמין אותך לרכוש את הספר שלי “להתרגל להצליח”, שהוא המדריך המלא, המעשי והיישומי, שיאפשר לך לקבל את כל התורה שלי כולה, שתהיה זמינה לך כל הזמן בכדי להשיג את התוצאות שתמיד רצית.

או, אם ברצונך לקחת את השיטה שלי לכיוון של למידה אישית עם הנחיות מפורטות ממני צעד אחרי צעד איך ליישם אותה, אני מזמין אותך לבדוק את השיעור הפתוח בחינם בקורס הדיגיטלי שלי, כאן בקליק על הלינק.

 

אהבת? הפקת ערך? אני מזמין אותך לעשות “לייק”, להגיב ממש כאן למטה ולשתף את חבריך בפוסט זה.
אשמח גם לענות כאן למטה בתגובות לכל שאלה שיש לך.

להרשמה לערוץ היוטיוב שלי נא ללחוץ על האייקון:

שיתוף הפוסט ברשתות החברתיות:

אולי יעניין אותך לקרוא פוסטים נוספים:

כתיבת תגובה

הזמנים מאתגרים? העסק או הקריירה תקועים?

דווקא עכשיו, זה הזמן להתחיל לחשוב על שחרור התקיעות.

אני מזמין אותך לייעוץ טלפוני ראשוני בחינם

בתאום ישירות מול היומן שלי