חיפוש באתר ובבלוג
סך כל הפוסטים בבלוג
470
פוסטים אחרונים
קטגוריות
עמוד הפייסבוק שלי

וידאו – סדנת מתרגלים להצליח – חלק ו’

לחלק ה’ של הסדנה לחץ כאן להתרגל להצליח - הרצאת העשרה מאת חגי שלו, מאמן עסקי ואימון עסקי

ואם ברצונך לקחת את השיטה שלי לכיוון של למידה אישית עם הנחיות מפורטות ממני צעד אחרי צעד איך ליישם אותה, אני מזמין אותך לבדוק את השיעור הפתוח בחינם בקורס הדיגיטלי שלי, כאן בקליק על הלינק.

 

זהו הפוסט ה-6 מתוך 8 פוסטים, בהם אני מציג סדרה של 26 סרטונים קצרים מתוך הסדנה שלי “מתרגלים להצליח” כפי שצולמה חי בפני קהל. אורך הסדנה כ-4 שעות ואורך כל הפלייליסט כ-157 דקות.

בסדנה ובסרטונים אני מציג ומתרגל את השיטה שפיתחתי איך לבצע שינויים מנטליים כדי להשיג תוצאות בעסקים ובקריירה. הסדנה מתאימה לכל יזם, בעל עסק, מנהל ושכיר.

בפלייליסט זה אני פורש בפניך את כל הסדנה, סרטון אחרי סרטון.

צפה בהם אחד אחרי השני ותקבל את השיטה המלאה שלי איך “להתרגל להצליח” וגם להרוויח, בהתאם לספר שלי להתרגל להצליח ולדרך בה אני עובד עם בעלי עסקים ומקימי עסקים, מנהלים ומשני קריירה מאז 2006. 1,000 מהם כבר נעזרו בשיטה שלי עד כה כדי להשיג פריצת דרך בעסק שלהם, בניהול או בקריירה.

שלושת הסרטונים בפוסט זה פותחים את חלקה השני של הסדנה, העוסק “במערכת ההפעלה האנושית” וכיצד היא תומכת בהשגת תוצאות בחיים. חלק זה מתמקד באיך לבצע שינויים חיוביים באמונות, בהרגלים וברגשות שלנו, כדי לתמוך ביכולת שלנו להצליח בעסקים ובקריירה וגם להרוויח.

בסרטון ה-16 מתחילה המנה העיקרית של הסדנה: אני מתחיל להיכנס עמוק ל”מערכת ההפעלה האנושית” כדי לגלות ולהדגים איך היא פועלת, ואיך נוכל ליצור בה את השינויים המתאימים כדי לרתום אותה לטובתנו ולהצלחתנו. ובסרטון זה המחשה מאלפת שתשאיר אתכם פעורי פה!

כשאנחנו מסתכלים על העולם אנו בטוחים שמה שאנו רואים היא המציאות בהתגלמותה. האמנם? בוודאי שלא! אנו לא רואים את העולם כמו שהוא, אלא כמו שאנחנו. הראיה שלנו היא סובייקטיבית ורובינו איננו מודעים לכך כלל וכלל! הסרטון הבא (7:10 דק’) ממחיש זאת בדוגמה מאלפת ומגלה איך נוכל לקחת עקרון זה לחיינו ולהשיג יותר:

 

כשאתה משנה את הדרך שבה אתה מסתכל על הדברים, הדברים שאתה מסתכל עליהם משתנים. זו בשורה מאד טובה לבני האדם, בעיקר אם הם מאשימים את הזולת בדברים הרעים שקורים להם בחיים. בסרטון ה-17 אני מביא דוגמאות לכך ופותח לך את הפתח לשנות את עצמך כדי להשיג תוצאות טובות יותר בעסק או בקריירה שלך.

בסרטון קצרצר זה (2:14 דק’) אני מאיר את הדרך הסובייקטיבית שבה אנו מסתכלים על העולם ומראה איך נוכל לשנות את התוצאות שלנו דרך שינוי עצמנו, בצרוף דוגמאות שממחישות זאת:

 

אנחנו מתפקדים בעולם באמונה שיש לנו בחירה חופשית לנהל את מעשינו כרצוננו, אך לצערי זו אשליה… האוטומט שלנו מנהל אותו, לעיתים בטוב, אך לרוב ברע, שתוקע ופוגע בהצלחתנו. בסרטון ה-18 אני מתחיל לחשוף את השיטה שפיתחתי לצאת מהאוטומט ולהכניס הרבה יותר בחירות איכותיות לחיינו.

בסרטון אני ממחיש את האוטומט שבו פועלים בני האדם. בעזרת המצב הבסיסי של “נוסחת מה בתוך” שפיתחתי אני מדגים בדוגמאות רבות את דרך ההתנהלות של בני האדם בעולם, בדרך אוטומטית שלרוב אינה משרתת אותם. בעקבות הסרטון ייפול לך האסימון עד כמה חיוני להכניס יותר בחירה חופשית בחייך.

הנה הסרטון ב-7:24 דק’:

 

לחלק ז’ של הסדנה לחץ כאן

ואם ברצונך לקחת את השיטה שלי לכיוון של למידה אישית עם הנחיות מפורטות ממני צעד אחרי צעד איך ליישם אותה, אני מזמין אותך לבדוק את השיעור הפתוח בחינם בקורס הדיגיטלי שלי, כאן בקליק על הלינק.

 

אהבת? הפקת ערך? אני מזמין אותך לעשות “לייק”, להגיב ממש כאן למטה ולשתף את חבריך בפוסט זה.
אשמח גם לענות כאן למטה לכל שאלה שיש לך.

“שינוי”:

להרשמה לערוץ היוטיוב שלי נא ללחוץ על האייקון:

שיתוף הפוסט ברשתות החברתיות:

אולי יעניין אותך לקרוא פוסטים נוספים:

כתיבת תגובה

הזמנים מאתגרים? העסק או הקריירה תקועים?

דווקא עכשיו, זה הזמן להתחיל לחשוב על שחרור התקיעות.

אני מזמין אותך לייעוץ טלפוני ראשוני בחינם

בתאום ישירות מול היומן שלי