המלצות של לקוחות נוספים:

ירון לוי – עו”ד עצמאי

“חגי, או יותר נכון חגי שלו – להתרגל להצליח נפגשנו בפעם הראשונה לפני שנתיים בערך. הייתי מבולבל, לא בטוח בדברים, עם המון שאלות והמון מחשבות – מה לעשות? איך לעשות? מתי לעשות?
לשמחתי יצאנו לדרך עם סדרת מפגשים בה למדנו להכיר, סבלנות, הקשבה ואמפטיה, שהן רק חלק מהתכונות הנפלאות שיש לך. ההתמדה, המסירות, והעקביות יצרו את הפתח האדיר לכניסת הטוב לעסק שלי.
לבסוף הדבר בא לידי ביטוי במספרים.

בעולם גלובלי אשר משתנה חדשות לבקרים, צריך לדעת לזרום, צריך לדעת להיות “מעל הקו”. הדרכת אותי צעד צעד והענקת לי כלים אשר מאפשרים לי להתמודד באופן אישי עם הסיטואציות המורכבות שיש לחיים העסקיים והאישיים להציע (שאלות הזדמנות, האני הגבוה, ממ”מ). טכניקות אלה מעצימות את האדם באופן אישי מה שמעלה למעלה את סביבתו.

במילה אחת – אתה גדול! היום אני מרגיש הרבה יותר בטוח בהיבט העסקי, היום אני מרגיש כי יש לי תכנית טובה שניתן לעבוד איתה. היום אני יודע שהמכשולים הם רק הדרך להצלחה. אני בטוח שנפגש עוד רבות, וכי הסדרה של הפגישות הן רק ההתחלה להיכרות רבת שנים.

ממליץ בחום עליך כמאמן, כיועץ עסקי, כיועץ אישי. ההכשרה שלך בראיית חשבון משאירה אותך פרקטי לשטח. חי את המציאות היומיומית וזה סייע לי מאוד. תודה על הכל!”

הזמנים מאתגרים? העסק או הקריירה תקועים?

דווקא עכשיו, זה הזמן להתחיל לחשוב על שחרור התקיעות.

אני מזמין אותך לייעוץ טלפוני ראשוני בחינם

בתאום ישירות מול היומן שלי