המלצות של לקוחות נוספים:

ל.ק. – רואה חשבון

“לפני שבעה חודשים נתקלתי במודעה “תמימה” שקפצה לי מאתר לשכת רואי חשבון: נפתחת תוכנית מנטורינג, מהרו להירשם. למרות שהייתי סקפטי, הרעיון מצא חן בעיניי ומיהרתי להירשם כיוון שזה לא דרש ממני כל עלות פרט לתשלום דמי חבר ללשכה לשנה. הגעתי לפגישה הראשונה עם חגי בלי ציפיות יותר מדי גדולות, כי חשבתי מה החגי הזה כבר יכול לשנות לי בחיים המקצועיים שלי. כבר קראתי ספרים, ראיתי תכניות טלוויזיה, גלשתי באתרים רלבנטיים, ובואו נודה על האמת – דבר לא ממש השתנה.

אני זוכר את הפגישה הראשונה כאילו היא התרחשה היום. חגי ביקש ממני להציג את עצמי, שאל אותי מה הוביל אותי להירשם לתוכנית, ולאחר שעניתי לו תשובה מוחצת שלא ממש חשבתי עליה לפני כן, התחלנו בפגישה הראשונה.

חגי חשף אותי לעולם “הבייניג” והשפעתו על עולם “הדויינג”. אלו מושגים שבתחילה נראו לי כמו סינית למתחילים. אך אט אט עם התקדמות הפגישה, הבנתי כמה המושגים הללו עתידים לשנות את הפרספקטיבה שלי על החיים. גיליתי בן אדם נפלא, מה שנקרא “מאנש” ביידיש, שחדור בתשוקה בלתי ניתנת להסבר לעזור לי לשנות את חיי האישיים והמקצועיים. בסוף הפגישה הוא נתן לי לקרוא חומרים ואני זוכר שכשהתחלתי לקרוא את החומרים לא רציתי להפסיק וחיכיתי בשקיקה לכל פגישה נוספת. הפגישות עם חגי היו זמן האיכות שלי איתו, “נקודות “אור” במרוץ המטורף של החיים.

אז תודה לך חגי על ההשקעה העצומה שבאה ממש מעמקי לבבך, מרצון בלתי נלאה לעזור ולשנות. תודה לך שהקשבת לי גם למשברים האישיים בחיי וגם להתלבטויות המקצועיות, שבסופם החלטתי לצאת לדרך עצמאית. תודה לך על האכפתיות והרצון הכן לעזור שבא לידי ביטוי גם מעבר לשעות הפגישה הרגילות. תודה לך על כך שעזרת לי לעבוד על שינוי הפרדיגמות המגבילות בחיי וליצור חיי זוגיות טובים יותר עם אשתי. בקיצור תודה לך על מי שאתה. ממליץ בחום על התוכנית בכלל ועליך באופן אישי. אתה מנטור נפלא, אין דרך אחרת לומר זו – תודה רבה!!!.”

ל.ק. – רו”ח.

הזמנים מאתגרים? העסק או הקריירה תקועים?

דווקא עכשיו, זה הזמן להתחיל לחשוב על שחרור התקיעות.

אני מזמין אותך לייעוץ טלפוני ראשוני בחינם

בתאום ישירות מול היומן שלי