חיפוש באתר ובבלוג
סך כל הפוסטים בבלוג
470
פוסטים אחרונים
קטגוריות
עמוד הפייסבוק שלי

וידאו – סדנת מתרגלים להצליח – חלק ה’

לחלק ד’ של הסדנה לחץ כאן להתרגל להצליח - הרצאת העשרה מאת חגי שלו, מאמן עסקי ואימון עסקי

ואם ברצונך לקחת את השיטה שלי לכיוון של למידה אישית עם הנחיות מפורטות ממני צעד אחרי צעד איך ליישם אותה, אני מזמין אותך לבדוק את השיעור הפתוח בחינם בקורס הדיגיטלי שלי, כאן בקליק על הלינק.

 

זהו הפוסט ה-5 מתוך 8 פוסטים, בהם אני מציג סדרה של 26 סרטונים קצרים מתוך הסדנה שלי “מתרגלים להצליח” כפי שצולמה חי בפני קהל. אורך הסדנה כ-4 שעות ואורך כל הפלייליסט כ-157 דקות.

בסדנה ובסרטונים אני מציג ומתרגל את השיטה שפיתחתי איך לבצע שינויים מנטליים כדי להשיג תוצאות בעסקים ובקריירה. הסדנה מתאימה לכל יזם, בעל עסק, מנהל ושכיר.

בפלייליסט זה אני פורש בפניך את כל הסדנה, סרטון אחרי סרטון.

צפה בהם אחד אחרי השני ותקבל את השיטה המלאה שלי איך “להתרגל להצליח” וגם להרוויח, בהתאם לספר שלי להתרגל להצליח ולדרך בה אני עובד עם בעלי עסקים ומקימי עסקים, מנהלים ומשני קריירה מאז 2006. 1,000 מהם כבר נעזרו בשיטה שלי עד כה כדי להשיג פריצת דרך בעסק שלהם, בניהול או בקריירה.

ב-3 הסרטונים בפוסט זה אני משלים את עקרונות התכנון העסקי האפקטיבי: איך לתכנן נכון את העסק או הקריירה שלך בדרך שתמקסם את היכולת שלך להשיג את היעדים בהצלחה.

עד כמה תכנון נכון מאפשר לנו להשיג דברים שבלעדיו לא היינו משיגים? מניסיוני האישי – מאד! בסרטון ה-13 הקצרצר (1:12 דק’) זה אני משתף בדוגמה אישית שלי ליישום עקרונות התכנון האפקטיבי שסקרתי בסרטונים הקודמים: איך כתבתי את הספר שלי “להתרגל להצליח” בתוך לו”ז מלא וגדוש עד אפס מקום:

 

בסרטון ה-14 בסדרה אני נותן עוד כלים שיסייעו לך לתכנן נכון את העסק או הקריירה שלך. בסרטון אני גם סוקר שיטת תרגול קצר ואפקטיבי איך ליישם את עקרונות התכנון העסקי האפקטיבי שסקרתי בסדנה.

הנה הסרטון לפניך (4:10 דק’):

 

זהו הסרטון ה-15, האחרון והמסכם של פרק התכנון בסדנה, בו אני מאיר את העיתוי הנכון ליציאה לדרך כדי לממש את התוכנית. המידע מבוסס על ניסיוני האישי בתכנון העסק שלי ועל ליווי 1,000 לקוחות להצלחה ב-11 שנה.

הרבה מתכנני עסקים וקריירה שוגים ומתעכבים ביציאה לדרך במימוש התוכנית שלהם. הם מחכים שהכל יהיה מושלם. זו טעות! צפה בסרטון ה-15 (3:28 דק’) ותבין מדוע ומה העיתוי הטוב ביותר להתחיל ולממש את התוכנית שלך:

 

הנה שוב כאן לינק לטופס התכנון שאני מזכיר בסרטונים.

לחלק ו’ של הסדנה לחץ כאן

ואם ברצונך לקחת את השיטה שלי לכיוון של למידה אישית עם הנחיות מפורטות ממני צעד אחרי צעד איך ליישם אותה, אני מזמין אותך לבדוק את השיעור הפתוח בחינם בקורס הדיגיטלי שלי, כאן בקליק על הלינק.

 

אהבת? הפקת ערך? אני מזמין אותך לעשות “לייק”, להגיב ממש כאן למטה ולשתף את חבריך בפוסט זה.
אשמח גם לענות כאן למטה לכל שאלה שיש לך.

“פריצת דרך והצבת יעדים”:

להרשמה לערוץ היוטיוב שלי נא ללחוץ על האייקון:

שיתוף הפוסט ברשתות החברתיות:

אולי יעניין אותך לקרוא פוסטים נוספים:

כתיבת תגובה

הזמנים מאתגרים? העסק או הקריירה תקועים?

דווקא עכשיו, זה הזמן להתחיל לחשוב על שחרור התקיעות.

אני מזמין אותך לייעוץ טלפוני ראשוני בחינם

בתאום ישירות מול היומן שלי