חיפוש באתר ובבלוג
סך כל הפוסטים בבלוג
470
פוסטים אחרונים
קטגוריות
עמוד הפייסבוק שלי

המתכון המלא ליצור לך את המציאות שאתה רוצה

זהו אחד הפוסטים החשובים ביותר שכתבתי עד כה, מבין יותר מ-300 פוסטים בבלוג זה בסך הכל.

להתרגל להצליח וגם להרוויח

לא בכל יום קורה לי דבר כזה! למען האמת, זה קורה רק פעם בכמה שנים.

כמי שכבר למד בעשרות סמינרים וקורסים, קרא מאות ספרים ושמע כבר אלפי שעות של חומרי התפתחות אישית, נדהמתי כאשר לקוח יקר שלי חשף בפני את מה שאני משתף אותך בפוסט זה.

ללא ספק, זהו המידע הכי יקר והכי חשוב שנחשפתי אליו בתחום ההתפתחות האישית וההצלחה.

ולאחר שלמדתי אותו שוב ושוב מכל הכיוונים האפשריים, ראיתי איך הוא מתחבר עם המון דברים אחרים שלמדתי מאז 2005, לפסיפס מופלא של מתכון מלא ושלם להצלחה שאני מאמין בו בכל ליבי.

הייחודיות של ההקלטה שאני מביא לך כאן, היא שמי שמדריך את השיטה למד אותה בחדרי חדרים בקבוצות של אנשים מצליחים שלומדים ומיישמים את השיטות של עשירי העולם. שיטה זו אינה נחשפת לקהל הרחב, אלא רק לחברים באותן קבוצות סודיות, ומועברת שם בחדרי חדרים בתוך המשפחות העשירות ובין חברי הקבוצה, לרוב בשיטה של מנטורינג אישי. קווין טרודו Kevin Trudeau, האדם שמעביר את ההדרכה והיה חבר בקבוצות אלו, עשה מעשה חריג בכך שהוא חשף את המידע לקהל הרחב כנגד הכללים של אותן קבוצות. בכך הוא קומם על עצמו את עשירי ושועי העולם, שמן הסתם חפצים להמשיך ולשמור את המידע בסודיות.

הקבוצות הסודיות של עשירי העולם שהוא מזכיר הן: The Brotherhood, Freemasons, Skull and Bones ואחרות.

יאמר מייד, קווין טרוד הוא אישיות שנויה במחלוקת. למען האמת הוא מרצה כעת עונש מאסר בכלא האמריקאי. יש לא מעט מידע באינטרנט על כך, והרקע הן האשמות על הונאה ועוד. מוזמנים לקרוא עליו בויקיפדיה.

נדמה לי, אם כי לא מצאתי את זה במפורש, שאותם חברים בקבוצות הסודיות, אנשים עשירים רבי השפעה שקווין חשף את משנתם, הם אלו שרדפו אותו עד כליאה, כדי למנוע ממנו להפיץ את תורתם ברבים. אך זו השערה, שמתבססת על רמזים ודוגמאות אחרות בהן בצע כסף של מעטים פוגע בטובת הכלל (כמו לגבי חלק מחברות התרופות).

אני לא אכנס לכך יותר ואינני מביע עמדה בדבר אמינות הנתונים ונכונותם.

אני משאיר לכם את הבחירה אם להאזין לסמינר הייחודי שאני מביא לכם כאן, להעריך בעצמכם עד כמה קווין טרודו אמין או נוכל, ולקחת מכאן את מה שברצונכם לקחת לחייכם, אם בכלל.

שוב, מכיוון שאני התרשמתי מאד מהמידע ומכיר חלקים שלו ממקורות אחרים, החלטתי להביא אותו כאן בפניכם כדי לסייע לכם ליצור את ההצלחות שלכם.

 

ולפני ההקלטה, כמה אזהרות:

  1. החומר אינו מתאים לאנשים שמחפשים הוקוס פוקוס ומאמינים בניסים ובמזל. הוא גם אינו מתאים למי שאינו רואה את עצמו כמקור לכל מה שקורה לו בחייו, לטוב או לרע, שאינו פתוח לשינוי ואינו מחויב להצלחתו.
  2. זהו סמינר ארוך, אפילו ארוך מאד – 13.5 שעות! ונדרשת יותר מהאזנה אחת כדי לעכל אותו. אני שמעתי אותו כבר 4 פעמים, תוך רישום נקודות מפתח שאני מביא לך כאן, ועוד ידי נטויה. אני מזמין אותך לעשות את מה שאני עשיתי: שמעתי אותו (אין מה לראות) בנהיגה ובריצה.
  3. היישום של הדברים מצריך נכונות להתחיל שינויהתמדה, נחישות, תעוזה, יציאה מאזור הנוחות ונכונות להתמודד עם קשיים. מי שלא ערוך לכך עלול רק לצאת מתוסכל וחבל על זמנו. “ערוך לכך” פירושו גם להיות נכון לתרגל את הדברים שוב ושוב, כי השינוי הוא ביסודו אבולוציה, לא רבולוציה.
  4. בערך 3 השעות הראשונות עוסקות בבסיס השיטה, בדברים לכאורה טכניים שאתם אפילו עלולים לראות בהם מטרד ואולי אפילו להשתעמם מהם. זו אשליה! השעות הראשונות הן יקרות מפז וחיוניות לכל מי שרוצה ליצור שינוי בחייו, אז אני ממליץ לכם לצלוח אותם בהצלחה כדי להגיע למידע העסיסי יותר בהמשך הסמינר.

 

ולפני שאני מביא לכם את ההקלטה במלואה, אציין רק שלאחריה אני מציג עבורכם להלן את סיכום הדברים, כעין תמצית מנהלים, שתקל עליכם ברישום נקודות המפתח שלכם. זאת, כדי שתוכלו לחזור על עיקרי השיטה בקלות וליישם אותה. רשמתי עבורכם את הסיכום להלן תוך הוספת כמה הרחבות שלי.

 

בבקשה (13.5 שעות יקרות מפז) – Your Wish Is Your Command – עדכון 2023: לצערי ההקלטות הורדו מהרשת והן אינן זמינות עוד ללא תשלום 🙁

 

כמובטח, הנה סיכום הדברים מנקודת מבטי (אזהרה! גם זה ארוך, אבל שווה כל רגע 🙂 ):

ההערות בסוגריים מרובעים והלינקים הם תוספות שלי להרחבות והבהרות.

קווין טרודו מדבר על 5 כללים בסיסיים לשינוי אפקטיבי שמוביל להצלחה:

  1. ללמוד רק ממי שעשה דברים בעצמו והוכיח את הצלחתו האישית, ובשפתו: who do you learn from. Who do you listen to?
  2. נדרשות פתיחות ומוכנות ללמוד כל הזמן ונכונות להתמיד בשינוי (מחויבות). יש לכך 2 מרכיבים – נכונות ללמוד ונכונות לאמץ שינויים. מכנה זאת Teachability index. והנה המרכיבים בשפתו:
    • High willingness to learn
    • High willingness to accept change
  3. Training Balance Scale – TBS – האבחנה בין Doing ל-Being. הוא לא קורא לזה כך. אלה האיך והלמה. אומר ש-99% זה ה-למה למרות שיש גם לבצע כל דבר כדי להשיג תוצאות. [בדומה למודל פירמידת ההגשמה שלי]. כולל ב-למה את המחשבות, הרגשות והחלום. ב-איך אלו טכניקות וכלים. הביצוע.
  4. 4 השלבים ללמידה אפקטיבית –  ממחיש את זה בקשירת שרוכים או בנהיגה למקום חדש.[אני ממליץ לכם ללחוץ כאן כדי לקבל הרחבה של הנושא החשוב הזה]
  5. לתרגל את ה-4 הללו כל הזמן עד מסטרי, עד שלמות. דרך ביצוע בעצמי וצפייה באחרים שעושים זאת נכון. זה יוצר נתיבי חדשים במוח, קשרים חדשים בין נוירונים, שמאפשרים להרגלים החדשים הטובים יותר להפוך להיות האוטומט החיובי החדש.
    • [נדמה לי שהוא לא מדגיש את זה מספיק כאן, אך התופעה שמתרחשת במוח ונחקרה, כתוצאה מיישום הנ”ל, היא של רתימת המוח הלא מודע שלנו, שהוא בעצם מחשב העל שלנו (חזק פי מיליון מהמוח המודע), לרצונות וליעדים החדשים, כך שמחשב העל הזה מתחיל לעבוד בשבילנו כדי ליצור ולזהות את ההזדמנויות שיאפשרו לנו להגשים רצונות ויעדים אלו. אני כותב על כך בהרחבה בפרק 6 בספר שלי “להתרגל להצליח“. בקליק כאן הלינק תוכל לקרוא את פרק 6 במלואו בבלוג שלי].

דברים נוספים שהוא מדבר עליהם:

  1. מדגיש את חשיבות יישום הדברים: לא לעשות את מה שאתה יודע זה בעצם לא לדעת. אנשים שלומדים המון אך לא מיישמים את הידע שהם רוכשים, לא מצליחים ליצור שינוי. [נדרשת שיטה תהליכית כדי ליישם את הידע. הוא לא מדבר על שיטה כזו, אך תוכל למצוא שיטה אחת כזו אפקטיבית כאן בקליק על הלינק וביתר פרוט בספר שלי].
  2. 4 הסיבות שאנשים נכשלים:
    • לומדים שלא מהאנשים הנכונים
    • נכונות נמוכה ללמוד ואי נכונות לקבל שינוי [האוטומט האנושי תוקע שינוי. לרוב האנשים יש התנגדות אוטומטית לשינוי]
    • מתמקדים יותר מידי ב”איך” – Doing, במקום ב”למה” – Being
    • לא מתרגלים מספיק את שלב 3 בלמידה, כך שלא מטמיעים את ההרגלים החדשים במוח הלא-מודע שלהם. זה בעצם חוסר יישום וחוסר התמדה! [שוב, לא מספיק ללמוד ולהבין את התאוריה שקווין מביא. המבחן האמיתי הוא ליישם אותה יום יום, שוב ושוב ושוב. שיטה כזו אני מפרט בהרחבה בספר שלי להתרגל להצליח החל מפרק 7, או במדריך המקוצר שלי].
  3. עובדות על המוח כמשדר-מקלט:
    • הכל ביקום מורכב מאטומים, יש להם תדר ואנרגיה. הם רוטטים. זו התנועה של החלקיקים בתוך אטום, למשל אלקטרונים. גם הדבר הכי מוצק רוטט. תדר, אנרגיה ורטטים הם מונחי מקבילים. לפי איינשטיין לכל דבר ביקום יש אנרגיה = רטט = תדר. זה מבוסס על נוסחת תורת היחסות שלו – E=mc².
    • כאשר מקרינים גלים מסוימים (רדיו, רנטגן וכד’) על חומר הוא משנה את התדר שלו. זה הוכח בניסויים פיסיקליים ונאמר ע”י איינשטיין ואדיסון. כלומר – תדר אחד משפיע על תדר שני.
    • מוח האדם הוא משדר-מקלט רב עוצמה של תדרים. התדרים שלו מתפזרים על כל היקום ואינם נחלשים עם המרחק כמו משדרים אחרים. הם מהירים יותר ממהירות האור. האנלוגיה היא משדר/מקלט רדיו, שקולט/משדר תדרים גם מעבר לקירות ומחסומים. באמצעות מכשירים שונים אפשר למדוד את התדרים הללו. למשל – מכשיר שמודד שדות אלקטרומגנטים.
    • יש לנו את היכולת לקבוע את התדר של המוח שלנו באמצעות ניהול המחשבות שלנו.
    • מה שקובע את עוצמת התדר שלנו זו התדירות של המחשבות והעוצמה שלהן. העוצמה נמדדת בעוצמת הרגשות החיוביים.
    • בטבע דומה מושך דומה. זה חוק המשיכה. הוא חוק על שגובר על כל החוקים הפיסיקליים האחרים. כמו למשל שחוק העילוי גובר על חוק הכבידה = מטוס או ציפור עפים ולא נופלים. זה אומר שגוף שמשדר תדר מסוים מושך אליו גופים/חומרים אחרים שיש להם את אותו התדר. על עקרון זה מבוססת ההומאופתיה (ותרופות אחרות), בה נותנים תרופה שהיא באותו התדר של המחלה כדי לרפא אותה.
    • בניסויים פיסיקליים הוכח שמחשבות משפיעות על התדר של החומר. למשל, הניסויים של אימוטו עם מים. כך, מחשבות שהן בתדר של חומר מסוים מושכות את החומר הזה אל החושב. איינשטיין ואדיסון אמרו והוכיחו את זה. טוען שיש אלפי מחקרים על כך. חלקם פורטו בסרט what the blip do we know.
      • [במהלך השנים שאני עוסק בהתפתחות אישית, מאז 2005, מצאתי המון דוגמאות לכך. הנה כמה מהם:
        • מחקרים שמביא גרג בראדן בספרו “המטריצה האלוהית”
        • מחקרים על “אפקט המתבונן” בפיסיקת הקוונטים
        • מחקרים שעשה Stephan Schwartz
        • מחקרים של ד”ר ברוס ליפטון שפורטו בספרו הביולוגיה של האמונה
        • מחקרים שמביא ד”ר דויד המילטון]

ומעבר לזה, מומלץ לצפות בסרטון הבא ששודר בחדשות כאן 11:

אם הסרטון נראה חתוך אפשר לראותו במלואו כאן – https://www.facebook.com/kan.news/videos/285096605449584

  1. הדרך ליצור את המציאות שאתה רוצה באמצעות המחשבות:
    • קודם כל להבין שאתה יוצר את המציאות שלך לטוב או לרע. כלומר, אם יש בחייך נסיבות שאינך מרוצה מהן, אל תאשים את הסביבה והנסיבות, אלא קח 100% אחריות על כך, בדוק מה בך גרם לזה (לרוב רגשות שליליים) ושנה את זה בהתאם לאמור להלן.
    • לשים יעד, לא תחום בזמן:
      • יכול להיות מאד ספציפי – זה טוב
      • לא מאוד ספציפי – זה טוב יותר
      • כללי מאד – להרגיש טוב לאור משהו כללי שאתה רוצה: זוגיות, שפע, רכב. הוא טוען שזה הכי טוב כי כך אתה מגדיר ליקום מטרה כללית ונותן לו לסייע לך איך להגיע אליה. חשוב לדעת ש-99% מהדרכים להשיג את מה שאתה רוצה אינם גלויים לך, מחוץ לרדאר שלך. ובדרך זו אתה מאפשר ליקום להביא לך את זה בדרך הכי קצרה ומהירה (שאינך יודע עליה, ואינך יודע שאינך יודע). כמובן, אינך צריך לעסוק באיך זה יקרה, כי בכך אתה מכניס ספק ופוגע באמונה שלך להשיגו.
      • [לתשומת לבך שזה הפוך מרוב השיטות הקיימות להצבת יעדים. הן לרוב מורות להגדיר יעד ספציפי ולתחום אותו בזמן. לפי קווין זו שגיאה קריטית!]
      • כמקובל, קווין אומר לנסח יעד בצורה חיובית. לא להגיד: “אני לא רוצה עול פיננסי” או “אני לא רוצה בן זוג אלים ואגואיסט”. כי זה בדיוק מה שהמחשבה משדרת, את מה שאתה לא רוצה. אלא לומר: “אני רוצה להשיג עצמאות פיננסית” או “אני רוצה בן זוג הוגן, מתחשב ומשתף”. [עוד על ניסוח של פרדיגמות נכונות תוכל לקרוא כאן ובפרק 13 בספר שלי להתרגל להצליח].
    • לחבר אליו תשוקה בוערת (Burning Desire – כמו לפי נפוליאון היל בספרו “חשוב והתעשר”), הנמדדת ברגש חיובי חזק.
    • להאמין שהוא בר השגה. זה קריטי, כי הספק פועל הפוך. לכן, לא נכון לבחור יעדים גדולים ומאיימים. עם ההשגה של יעדים קטנים יותר האמונה בקשר ליעדים הרחוקים והגדולים יותר תיבנה וכך אפשר יהיה לעבור בהדרגה ליעדים שאפתניים יותר.
    • הוא מדגיש שיעד טוב נמצא ב- Sweet Spot, הוא כזה משלב גם תשוקה בוערת וגם אמונה מוחלטת ביכולת שלך להשיגו.
    • לדמיין את זה, לחיות את זה כאילו זה כאן ועכשיו, בכל החושים: צבעים, קולות, ריחות, מישוש וכמובן רגשות חיוביים. [הוא לא אומר את זה – אבל זו השפה שהמוח הלא מודע מכיר וכך מתכנתים אותו לחפש את הדרך להשיג את מה שרוצים. ראה פרק 6 בספר להתרגל להצליח].
    • באודיו הוא ממליץ על התרגיל הבא:
      • לכתוב המון יעדים מכל הסוגים שאתה רוצה להשיג, בתשוקה בוערת של 10 מתוך 10.
      • ליד כל יעד לכתוב מספר בין 1 ל-10 של מידת האמונה שלך ביכולתך להשיגו. 10 = אמונה מוחלטת.
      • לבחור את היעדים שבהם האמונה היא 10 ולהתמקד בהם. לרוב אלו יהיו יעדים קרובים יחסית וקלים יותר להשגה.
      • עם הזמן והשגת יעדים פשוטים אלו, האמונה שלך ביעדים האחרים תתחזק ותוכל לעלות ליעדים שאפתניים יותר.
    • [גם לפי עיקרון הפוקוסמה שאתה מתמקד בו גדל. אז פוקוס על מה שאתה רוצה חושף לך הזדמנויות להשיג אותו].
    • עקרון על – תמיד להרגיש טוב עם המחשבות והעשייה [בשפה שלי – להיות מעל הקו].
    • ככל שחושבים על זה יותר זמן עם יותר רגש חיובי זה טוב יותר. העוצמה של הרטט גבוהה יותר והמשיכה היא חזקה יותר. הוא ממליץ על לפחות דקה וחצי בכל פעם, כמה שיותר פעמים במשך היום.
    • להמשיך לא להתמקד ב”איך” זה יקרה, אלא לסמוך על התהליך, על חוק המשיכה ועל היקום שהדבר שאני רוצה בדרך אלי כי אני משדר את התדר שמושך אותו אלי לפי חוקי הפיסיקה [ומתכנת את מחשב העל שלי המוח הלא מודע להשיג אותו]
    • לסלק ספק, פחד, דאגה דרך ניהול המחשבות והפוקוס. [בשפה שלי – להשתמש בכלי של אפר”ת לניהול המחשבות ולהמיר דאגה בסקרנות. להיות בציפייה חיובית ובסקרנות לדרך שבה אקבל את מה שאני רוצה]. כאילו שמחר קריסטמס והמתנות מחכות לי מתחת לעץ.
    • לקבל את נסיבות החיים שאינם בשליטתי ולפרש כל מה שקורה לטובה, גם אם לכאורה הוא נראה שלילי, כי 99% ממה שקורה נסתר מעיני ואין לי את היכולת לדעת איך זה יגיע אלי.
    • להודות כאילו הדבר כבר התקבל
    • תרגול כל הזמן של “מסוגלות מודעת” (רמת למידה מס’ 3) יהפוך את זה להרגל אוטומטי “מסוגלות לא מודעת” (רמת למידה 4). התרגול הזה והיישום התמידי אלו שיאפשרו לסלול נתיבים חדשים בין נוירונים במוח וכל להפוך את ההצלחה להרגל אוטומטי.
    • איך להשיג “תשוקה בוערת” אם אין לך כזאת? ראשית, קרוב לוודאי שהיא חסומה על ידי ספקות. הספקות נגרמים בגלל התמקדות ב”איך” במקום ב”מה”. וזה מחזיר אותנו ל-TBS (ראה סעיף 3), לשחרר את הצורך לדעת איך להשיג את היעדים שלך ולדעת את כל הפרטים, והתמקד רק במה. [כמו שאני אומר: “כשהמה ברור, האיך מתברר“. בנוסף, מניסיוני, אם אין לך תשוקה בוערת כדאי להתחבר לייעוד שלך].
    • בהקשר של לשחרר, let go, הנה כאן פוסט מצוין של קווין שמסביר איך לעשות זאת. אני ממליץ בחום לקרוא אותו: https://www.facebook.com/TheKevinTrudeau/posts/2149961431723567
      ב-3 משפטים: שחרור אמיתי (ואז גם משיכה אפקטיבית) מושג כאשר אתה אדיש רגשית בין המצב של להשיג את מטרותיך לבין המצב שאינך משיג אותן. כלומר, שטוב לך באותה מידה גם אם המצב הנוכחי (של אי השגה) יישאר, וזה כמובן מצב מנטלי שאינו פשוט להשגה. יש כאן אתגר מיסטי שבצד הרצון והעשייה שלך, עליך לסמוך על היקום שהוא יעשה את חלקו.

ועוד בהקשר של יצירת מציאות והמוח הלא-מודע, הנה ספר מעולה של נוויל גודארד (המכונה בקצרה – נוויל) Neville Goddard – Feeling Is The Secret – התחושות הן הסוד – המסביר ומתאר איך ליצור מציאות בעזרת הרגשות. הספר הזה נכתב ב-1944 ובעיני הוא אחד המדריכים הטובים שקראתי ליצירת מציאות בעזרת המוח הלא-מודע (1:11 ש’):

את הספר הכתוב ב-PDF אפשר להוריד כאן בקליק על הלינק.

בלינק יש מקורות נוספים לקריאה של נוויל.

וכאן באפשרותך לקרוא משפטי מפתח מהספר עם סיכום קצר שלי

 

  1. איך להרגיש טוב? מונה בסביבות שעה 7:30 עשרות גורמים לביצוע ביום-יום. הסיכום של הדברים בשעה 8:14. מדגיש שהדבר הכי חשוב זה להרגיש טוב עכשיו, כי משם אנו בתדרים ורטטים חיוביים, מה שגורם לרגשות ותחושות חיוביות, שמושכות אלינו לפי חוק המשיכה עוד אירועים והזדמנויות שיגרמו לנו לאותן תחושות חיוביות:
    • אכילה בריאה ונכונה:
      לאכול מזון שקרוב כמה שיותר לצורתו המקורית. כלומר פירות וירקות (רצוי טריים), רצוי אורגני, ללא חומרים משמרים ותוספים מלאכותיים, וכדומה
    • תוספי תזונה והימנעות מתרופות
    • ניקוי רעלים
    • ניקוי גורמים של קרינה אלקטרומגנטיים בסביבה
    • פעילות גופנית סדירה, גם אם זו רק הליכה
    • חשיפה מבוקרת לשמש ושהיה בטבע
    • קריאת ספרים מעצימים
    • האזנה למוסיקה ונגינה
    • השתתפות בסמינרים מעצימים
    • לחבק אנשים
    • צחוק וחיוכים
    • מסג’, סוואנה וכדומה
    • חיית מחמד וליטופה
    • עבודה יצירתית בידיים: ציור, כדרות, בישול
    • ריקוד ושירה
    • גננות, שתילת צמחים
    • Dream Building, מחברת יעדים ולוח חזון
    • טכניקת קלהאן ל- TAPPING
    • הודיה והכרת תודה, בעיקר על הבוקר ולפני השינה
  2. זה נכון ש-99% מהגורמים לתוצאות אלו המחשבות. אבל מה בקשר לפעולות? אין כמובן פסול בפעולות [והן אפילו חיוניות], בעיקר אלו שקשורות במימוש הזדמנויות שאנו מזהים בעקבות מה שזימנו לעצמנו כנ”ל. אך חשוב לפעול רק כשמרגישים טוב. לא לפעול כאשר אנו ברגשות שליליים, כי זו מלאכה לבטלה. מתי נרגיש טוב? כשיש לנו תשוקה בוערת ואמונה ביכולת שלנו להשיג את מה שאנו רוצים. אז הפעולות אפקטיביות ומסייעות להביא לנו את המחשבות הטובות. אז הפעולות הן ללא מאמץ ובאות לנו בטבעיות [זה קורה כאשר אנו בייעוד שלנו ואנו מחוברים למשמעות עמוקה יותר מעבר לאגו].
  3. מתי נכון לנטוש יעד ולעבור ליעד הבא? ככלל, כאשר אנו כבר לא מרגישים טוב במימוש שלו. במקרה כזה, קודם לבדוק אם אנו ממוקדים במה שאנו לא רוצים ולשנות זאת בהתאם לטכניקות הנ”ל. אם אחרי זה כבר לא מהנה ומדליק לנו, זה סימן להחליף יעד.
  4. כשקובעים יעדים, בניגוד לדעה הרווחת, רצוי לקבוע אותם בכלליות. לא להגיד – אני רוצה לגייס X מיליונים לעסק שלי מאדם Y. אפילו לא להגיד שאני רוצה לגייס X מיליונים. אלא: אני רוצה כסף שאוכל להפעיל את העסק שלי. הסיבה: 99% מהאפשרויות בכלל לא נמצאות במסך הרדאר שלנו. אנו צריכים להתמקד ליצור את הרגשות החיוביים, ולאפשר ליקום למצוא את הדרך שהוא חושב שתביא לנו את התוצאה המתאימה לרגשות בדיוק ובמהירות.
  5. בקשר לנסיבות שליליות שאיננו רוצים ומגיעות לחיינו: ברור שאף אחד לא חושב על ומזמן לעצמו תאונה, או סרטן… אז איך אנשים מושכים אותם? באמצעות רגשות שליליים בתדר זהה לרגשות של אותן נסיבות שליליות. כלומר רגש שלילי מושך עוד רגשות שליליים זהים דרך נסיבות שמעוררות אותם.
  6. לא לקבוע הרבה יעדים כי אז המחשבות שלנו מתפצלות על הרבה דברים, שחלקם אגב יכול לסתור אחרים, ולא נוצרת מסה קריטית בכמות ובעוצמה להגשים יעד אחד. חשוב שתהיה מטרה אחת גדולה ולהתמקד בה. אם היא “מפחידה” ודרגת האמונה שלך ביכולתך להשיגה נמוכה, קבע מטרת ביניים קרובה יותר שאותה אתה מאמין שתוכל להשיג. כאמור, המטרות לא חייבות להיות ספציפיות ובוודאי לא תחומות בזמן!
  7. מילים בוראות מציאות, לכן מאד חשוב לשים לב לצורת הדיבור שלנו. היא צ”ל בהלימה למחשבות הנכונות כמתואר לעיל. [ראה כאן סרטון מעולה שממחיש זאת]. בנוסף, תנוחת הגוף שלך משפיע על הרגש שלך [נכון, אנו בעיקר מכירים את הקשר ההפוך]. אז אם אתה ברגשות שליליים, זקוף קומה, התמתח, חייך, קפוץ, או כל תנועה פיזית פתוחה. בדרך זו אתה משפיע לטובה על הרגשות שלך. [הנה כאן מצגת טד נהדרת על זה].
  8. קווין מתחיל לדבר על כסף ביום השני בשעה 8:30. מציג כמה כללים לצבירת הון שאת רובם לא פירטתי כאן. הוא לא אומר זאת בדיוק כך, אך המסר הוא שלאנשים עשירים יש מניע פנימי חזק לעשייה שלהם יותר מאשר רק לעשות כסף. אין כמובן שום פסול ברצון לעשות כסף, עם זאת כאשר יש לך משמעות, “למה“, חזון, וערך רב שאתה נותן [ראה בלינק בסעיף 3] ונהנה מכך, קל יותר להתחבר לתשוקה הבוערת ולהתמיד בעשייה עם כל המרכיבים המפורטים בסעיף הבא.
  9. מה גורמי העושר שמאפיינים אנשים עשירים? אלו באים לביטוי בעיקר במנטליות של עושר.
    • Perseverance – התמדה. תשוקה, ונחישות.
    • צור את המזל שלךפוקוס על מה שרוצה ואמונה בעצמך, זה מה שגורם לך לזהות הזדמנויות ולממש אותן. טיימינג! ופוקוס כזה אומר שאינך חי חיים מאוזנים, כי אתה אובססיבי על היעדים שלך ועוסק בהגשמתם יותר מאשר אתה עוסק בתחומים אחרים של חייך.
      • סיפור הכומר שחיכה שאלוהים יציל אותו משיטפון וסירב להתפנות ע”י כמה ורמה מחלצים, כאשר כל אחד מהם הייה ישועה שנשלחה מהבורא!
    • להשתמש באינטואיציה וללכת איתה, כאשר התחושות הן טובות.
    • הכר את השוק שלך היכרות אינטימית.
    • פוקוס באובססיות על מה שאתה רוצה ולפעול!
    • Depthvision – חזון עמוק. יכולת לחזות את העתיד.
    • התחושה היא העיקר ולא הכסף. להיות בתדר רגשי חיובי זה מה שיביא בסופו של דבר גם כסף.
    • יזמות ועצמאות עסקית.
    • [הנה כאן הדרך לפתח תודעת שפע].
  10. ספרים מומלצים: בשעה 11:36. קווין אומר שהם לא מדויקים 100% במסרים, אבל טובים מספיק וכדאי לקרוא:
    • The magic of thinking big
    • See you at the top – zig zigler
    • Ask and it is given – Jerry & Ester Hicks – מדויק ב-99%, כמו כל המסרים שלהם – ממליץ!
    • The secret, also DVD
    • The new psycho cybernetics
    • The law of success in 16 lessons – Napoleon Hill
    • Think and grow rich – Napoleon Hill
    • The magic of believing
    • How to win friends an influence people
    • The go getter
    • The power of positive thinking
    • The game of work
    • Rich dad poor dad
    •  ספרים נוצריים Hung by the tongue
    • The tongue – a creative force
    • What you say is what you get

 

לסיום, כמה אמרות שקווין מזכיר ולינקים רלבנטיים:

  • ברוס לי – אני לא חושש מ-10,000 המכות שלמדת ותרגלת פעם אחת, אלא מהמכה היחידה שתרגלת 10,000 פעמים. אמרה זו ממחישה את חשיבות החזרתיות כדי להגיע למומחיות ביישום אוטומטי לא מודע חיובי (השלב ה-4 בלמידה).

חשיבות החזרתיות להשיג תוצאות

 

וכמה משפטי סיכום שלי:

ראשית, אני מזמין אותך לחזור לדף זה כי אני מעדכן את המידע כאן כל הזמן.
שנית, לי אין ספק שדברים אלו נכונים. ראיתי אותם חוזרים אינספור פעמים בחיי שלי ובעבודה עם לקוחותיי.
השאלה המרכזית, שאליה קווין לא מתייחס, היא איך מיישמים את כל הנ”ל בתוך לו”ז לחוץ של אילוצי פרנסה, משפחה ושאר עיסוקים שממלאים את יומינו? הלא האוטומט שלנו מתוכנת אחרת, לשליליות, לביקורתיות, לתלונות וטענות, האשמות, נסיבתיות ועוד ועוד.

אז איך אנו יכולים לשנות את התכנות הפנימי השלילי הזה לכל הדברים הנפלאים שנאמרו בסמינר? איך לכוון את המחשבות שלנו ליעדים שלנו, לטפח את האמונה בהשגתם, לדמיין אותם, להודות כאילו הם כבר התקבלו וכו’, במהלך חיי היום-יום העמוסים שלנו? רוב הסיכויים שללא שיטה מובנית ושיטתית יעבור היום שלנו ובסופו (אולי) ניזכר שכלל לא תרגלנו את המחשבות שלנו היום…
וברקע, יש כמובן את הקול הקטן והשלילי, את ההתנגדות המובנית בנו, שכל הזמן מנסה לסרס אותנו ואת השינוי שאנו רוצים לעשות.
וזו משימה לא פשוטה להתמודד עם הקולות האלו, שכישלון בה יטרפד את כל הרצונות והכוונות הנעלות שלנו! וכבר נאמר שהדרך לגיהינום רצופה בכוונות טובות…

מניסיוני, היישום הוא האתגר הכי גדול שלנו בני האדם שרובינו נכשלים בו!
בשפה שלי אני מדבר על הרבה יותר “בחירות” אפקטיביות ביום-יום, כדי ליצור את הנתיבים החדשים, הטובים, במוח הלא-מודע שלנו.
וכאן נכנסת השיטה הייחודית שפיתחתי לעשות שינוי, שבאמצעותה כל אחד יכול ליישם את כל הנ”ל.
הנה כמה מראי מקום בשבילך בהם תוכל ללמוד על השיטה:

ורק אם אתה מחויב להצלחתך ברמה של 10 ופתוח לשינוי ברמה של 10 (מתוך 10), אני מזמין אותך לא להתפשר על חייך וליצור איתי קשר לפגישת היכרות, לאבחון ולהצגת הפתרון המתאים לך להשיג את יעדיך. 

 

אהבת? הפקת ערך? אני מזמין אותך לעשות “לייק”, להגיב ממש כאן למטה ולשתף את חבריך בפוסט זה.
אשמח גם לענות כאן למטה לכל שאלה שיש לך.

להרשמה לערוץ היוטיוב שלי נא ללחוץ על האייקון:

שיתוף הפוסט ברשתות החברתיות:

אולי יעניין אותך לקרוא פוסטים נוספים:

מחשבה 1 על “המתכון המלא ליצור לך את המציאות שאתה רוצה”

  1. הנה מאמר של ד”ר דליה רזניצקי המתאר כמה מחקרים שבהם נבדק העיקרון של “מחשבות יוצרות מציאות”, או ליתר דיוק ציפיות יוצרות מציאות:
    http://bit.ly/2zL3W0z
    מסכמת דליה מאד יפה את המאמר:
    “כשאנחנו משנים את צורת החשיבה שלנו כל המציאות שלנו משתנה. המציאות הפנימית והחיצונית.
    כשאנחנו חושבים אחרת אנחנו מדברים אחרת, נראים אחרת, פועלים אחרת, וכתוצאה כמו שאומר מהטמה גנדי הגורל שלנו משתנה.”
    הנה הציטוט שהיא מביאה של מהטמה גנדי:
    “האמונות שלך נהיות המחשבות שלך
    המחשבות שלך נהיות המילים שלך
    המילים שלך נהיות המעשים שלך
    המעשים שלך נהיים ההרגלים שלך
    ההרגלים שלך נהיים הערכים שלך
    הערכים שלך נהיים הגורל שלך.”

    הגב

כתיבת תגובה

הזמנים מאתגרים? העסק או הקריירה תקועים?

דווקא עכשיו, זה הזמן להתחיל לחשוב על שחרור התקיעות.

אני מזמין אותך לייעוץ טלפוני ראשוני בחינם

בתאום ישירות מול היומן שלי